DE CE ISI FAC OAMENII COPII…MOTIVATII…

Nici nu stiu cum sa abordez subiectul acesta, pentru ca nu vreau sa ranesc pe nimeni, desi unii se vor simti ofensati. Prima care a suferit cand a realizat ca asa stau lucrurile am fost eu, dar ce bine ca exista promisiunea din Ioan 1:12 Dar tuturor celor ce L-au primit, adică CELORCE CRED IN NUMELE LUI, le -a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu; 13 NASCUTI NU DIN SANGE, NICI DIN VOIA FIRII LOR, NICI DIN VOIA VREUNUI OM, CI DIN DUMNEZEU.

Relatiile dintre parinti si copii sunt asa cum sunt. Nu cunosc in preajma mea nici parinti multumiti de copii si nici copii multumiti de parinti. Oare de ce? Sunt o gramada de motive care mai de care, io am sa ma leg de radacina, motivatia pentru care oamenii isi fac si isi cresc copii. Toti stim ca daca faci lucruri bune dar cu motivatie gresita Nu are cum sa iasa bine, pan la urma motivatia va domina situatia respectiva.

De ani de zile am tot rumegat aceste motivatii, si am trecut prin tot felul de revolte launtrice pana cand mi-am dat seama ca nu mai conteaza motivatia pentru care am fost facuta de parinti, conteaza ca m-am nascut ulterior din Dumnezeu si asta da sens vietii.

Puneti-va centurile de siguranta, vom calatori in minunata lume a motivatiilor pentru care oamenii isi fac copii. Nu e usor…….

De ce sa imi fac copii?

Sa am pe cineva la batranete sa aiba grija de mine
Sa simt ca familia mea e completa, sa ma simt implinit
Sa am la cine lasa averea
Sa am cu cine ma juca, sa am cu cine merge de mana pe strada
Sa am parte de dragostea lor
Pentru ca asa e mersul lucrurilor
Macar de la copii sa am alinare daca partenerul e distant
Sa imi fac un rost in viata
Sa nu ma simt singur
E rusine sa nu am copii, toti au, chiar Georgel are doi, nu pot sa ma las la ei
Sa transmit gena mai departe, pacat ca asa neam de oameni sa nu se perpetueze, frumosi si destepti…
Sa am un ajutor in gospodarie
Sa am cu cine ma mandri
Sa imi demonstrez barbatia
Sa imi duca numele/meseria mai departe
Vreau sa am nepoti la un moment dat
Fac mai multi decat unu ca poate ala moare si raman totusi singur, fac unu de reserva
Sa aiba bunicii ocupatie
Etc….

Si Asa am aparut cam toti……

Huh……

Si acume sa prezentam si singurul motiv intemeiat si de bun simt pentru care pocaitii ar trebui sa isi faca copii si anume sa aduca pe lume un om pe care sa il creasca pentru imparatia lui Dumnezeu, Nu pentru ei ci pentru Dumnezeu…..

Toate motivatiile enumerate mai sus isi au radacina in egoism, asta daca putem fi sinceri pan la capat, cel mai crunt egoism, pentru ca la mijloc e vorba de aparitia unor suflete care sfarsesc in rai sau in iad, si desi suna groaznic marea majoritate a copiilor nascuti pe pamant ajung ulterior adulti care sfarsesc in iad. Nimeni care a ajuns la maturitate si s-a lovit de greutatile vietii nu ii convine ca a fost facut pentru motivele enumerate…….

Si acum o sa imi spuneti ca asta e voia lui Dumnezeu sa apara copii. Da, asa e, doar ca motivatiile de mai sus nu au nici o treaba cu voia lui Dumnezeu. Tu trebuie sa fi complet si implinit in Domnul, nu in sot, nu in sotie, nu in copii si altele…. In mare aceleasi motivatii gresite se gasesc si la baza casatoriei si oamenii se asteapta sa le fie bine…

Dumnezeu a facut familia cu un scop, dar pacatul a denaturat totul, a venit si a plantat motivatii gresite in inima omului. De aia e atata lupta….
Solutia???

Cei care au facut copii din motivele gresite, exista calea pocaintei, indreptarii, recunoasterii ca Dumnezeu e sursa noastra pentru tot, ca pentru El si imparatia Lui trebuie crescuti copiii, ca nevoile noastre isi au rezolvarea doar in El. Si sunt sigura ca daca parintii ar fi sinceri cu ei, daca ar gandi duhovniceste si nu fireste ar detensiona enorm de mult relatia cu copiii. Nu copiii sunt datori sa faca asta ci parintii.

Si pentru cei care sunteti suparati si va judecati parintii pentru ca v-au facut din motivele gresite enumerate mai sus, iertati-i si luati promisiunea minunata a lui Dumnezeu – Ioan 1:12 Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celorce cred în Numele Lui, le -a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu; 13 născuţi nu din sînge, nici din voia firii lor, nici din voia vreunui om, ci din Dumnezeu.
Dragostea, acceptarea, siguranta batranetii, aprovizionarea pt orice nevoie vin doar de la El!!!

Leave a comment

2 Comments

  1. mary

     /  January 8, 2016

    Un motiv insa a fost uitat. Daca doresti sa daruiesti iubire, asta atunci cand sufletul tau este dornic si plin de acest sentiment pe care cei de langa tine in nemernicia lor il minimalizeaza sau refuza sa-l inteleaga in toata frumusetea lui. Ce poate fi mai frumos decat acest sentiment, in ochii Domnului?

    Reply
    • Daca asta e motivul e extraordinar. “Dragostea” insa de cele mai multe ori de fapt e egoism….. “Vreau sa ofer iubire” se traduce de cele mai multe ori prin “vreau sa fie cineva langa mine sa ma simt bine, altfel sunt neimplinit” si pentru nu crestin nu Asa trebuie sa arate dragostea

      Reply

Leave a Reply

